Organisatiestructuur

Bestuurlijke organisatie

De bestuurlijke organisatie van de gemeente Oudewater bestaat uit:

Ambtelijke organisatie

Sinds 1 januari 2015 werken de gemeenten Oudewater en Woerden samen in één gedeelde ambtelijke organisatie. Beide gemeenten zijn bestuurlijk onafhankelijk. Deze samenwerking is vastgelegd in een dienstverleningsovereenkomst. De ambtenaren zijn in dienst van de gemeente Woerden, maar werken voor beide gemeenten. Zie: Organogram Woerden

Beschrijving organogram Woerden
Organisatieonderdeel Afdeling Verantwoordelijke
Gemeente Woerden Gemeenteraad Griffie
College B&W  
Directie Concern controller
Domein Bedrijfsvoering Informatie & Communicatie Technologie Ronald Morssink
Gegevensbeheer Ronald Morssink
Documentaire Informatievoorziening Ronald Morssink
Juridische Zaken Rosalie van den Hoven
Communicatie Annabeth Bosman (tijdelijk)
Bestuurs- en Directiesecretariaat Sonja de Peinder (vervangend)
Inkoop en Monitoring Utrecht West Sonja de Peinder
Personeel en Organisatie Janneke Buur a.i
Domein Dienstverlening Klant Contact Centrum Jolanda van den Heuvel
Vergunningen Toezicht en Handhaving Dennis Boelsma
Openbare Orde en Veiligheid Dennis Boelsma
Sociaal Domein Strategie & Beleid Sociaal Domein Paul Grob a.i.
Sociaal Team Erie Haak
Jeugd & Gezin Karin van Gelderen a.i
Regionaal Bureau Leerplicht Pepijn van de Burgt
Bedrijfsvoering Pepijn van de Burgt
Domein Openbare ruimte Afval en Reiniging Tibor Korozsi
Wijkonderhoud Tibor Korozsi
Realisatie en Beheer Jessica Rateland
Domein Ruimte Vastgoed Frank Vervoorn
Ruimtelijk Beleid en Projecten Nathalie Kramer
Ruimtelijke Plannen Merijn Nijhuis